مسیر های یادگیری

مسیر یادگیری منابع انسانی

برای یادگیری منابع انسانی تنها به دانشگاه اکتفا نکنید. می‌توانید در کنار دانشگاه، سراغ دوره‌های آموزشی معتبر بروید و گواهینامه‌های آنها را دریافت کنید. برخی از مهم‌ترین و معتبرترین گواهینامه‌های منابع انسانی عبارت‌اند از:

گواهینامه پایه برای متخصصان منابع انسانی (APHR)

گواهینامه پایه برای متخصصان منابع انسانی (APHR)، گواهینامه‌ای کاربردی و عالی برای کمک به سرعت بخشیدن به رشد شغلی است. APHR اولین گواهینامه در منابع انسانی است که برای دو دسته از افراد در منابع انسانی طراحی شده است. این دو دسته عبارت‌اند از:

  • متخصصان منابع انسانی که به‌تازگی مسیر شغلی خود را در منابع انسانی آغاز کرده‌اند.
  • افرادی که در منابع انسانی تخصص ندارند.

گواهینامه حرفه‌ای برای متخصصان منابع انسانی در سطح بین‌المللی (PHRI)

گواهینامه حرفه‌ای برای متخصصان منابع انسانی در سطح بین‌المللی (PHRI)، برای افراد علاقه‌مند به منابع انسانی طراحی شده و صلاحیت، دانش و مهارت‌های آنها در این حوزه را اثبات می‌کند تا بتوانید از آنها در پیشبرد فعالیت‌های منابع انسانی کمک بگیرید. با دریافت گواهینامه PHRI، می‌توانید تسلط خود بر اصول عمومی و فنی و همچنین اصول عملیاتی در منابع انسانی را ثابت کنید.

گواهینامه برای متخصصان ارشد منابع انسانی (SPHR)

SPHR مخفف Senior Professional in Human Resources است و به یک گواهینامه معتبر منابع انسانی اشاره دارد که توسط موسسه گواهینامه‌های منابع انسانی اعطا می‌شود. این گواهینامه یکی از هشت گواهینامه موسسه گواهینامه‌های منابع انسانی است، که تاییدکننده دانش و مهارت بالا در دانشجویان است.

این آزمون، به طور خاص بر تسلط بر جنبه‌های استراتژیک و سیاست‌گذاری منابع انسانی تمرکز دارد و برای متخصصان منابع انسانی که در بخش تدوین و برنامه‌ریزی خط‌مشی فعالیت می‌کنند، طراحی شده است. مزایای دریافت این گواهینامه شامل موارد زیر می‌شود:

  • افزایش اعتماد به نفس و قدرت در منابع انسانی
  • به‌روز نگه داشتن دانش منابع انسانی
  • واجد شرایط شدن برای موقعیت‌های شغلی پیشرفته در منابع انسانی، مانند مدیر منابع انسانی
  • دریافت حقوق بالاتر

گواهینامه برای متخصصان ارشد منابع انسانی در سطح بین‌المللی (SPHRI)

گواهینامه برای متخصصان ارشد منابع انسانی در سطح بین‌المللی (SPHRI)، به طور خاص برای مدیران منابع انسانی طراحی شده است. این گواهینامه صلاحیت مدیران منابع انسانی در تدوین استراتژی، توسعه خط مشی و ارائه خدمات در یک محیط بین‌المللی را تایید می‌کند.

گواهینامه برای متخصصان منابع انسانی در سطح جهانی (SPHRI: GPHR)

گواهینامه برای متخصصان منابع انسانی در سطح جهانی (SPHRI: GPHR)، یک گواهینامه تخصصی در منابع انسانی است که مدیران و متخصصان منابع انسانی را برای موفقیت در مدیریت فعالیت‌های بخش منابع انسانی آماده می‌کند.

تماس با ما

آدرس:تهران، خیابان پاسداران، بوستان ششم، نبش پایدارفرد، پلاک ۱۰۷، طبقه سوم، واحد ۱۲
ایمیل:info@kardix.com
linkedininstagramtelegram
trust
samandehi
کلیه حقوق و اطلاعات مربوط به وب‌سایت متعلق به شرکت نبوغ آفرینان آریا (Iran Talent) می‌باشد.