متوسط حقوق دریافتی

متوسط حقوق دریافتی گروه شغلی مارکتینگ در ایران چقدر است؟

حقوق و دستمزد افراد در حوزه منابع انسانی با توجه به سطح تحصیلات، میزان سابقه کاری و همچنین موقعیت جغرافیایی ممکن است متفاوت باشد. اما به صورت کلی و با توجه به گزارش حقوق و دستمزد وب‌سایت ایران سلری، افراد در حوزه‌های مختلف منابع انسانی ارقام زیر را دریافت می‌کنند:

  • میانگین خالص حقوق کارشناس منابع انسانی: 9.2 میلیون تومان

کارشناس منابع انسانی مسئول نظارت بر تمام عملکردهای منابع انسانی است. آنها کارهای مربوط به غرامت و مزایا را انجام می‌دهند، سیاست‌های شرکت را تنظیم می‌کنند، سوابق کارمندان را نگهداری می‌کنند و با همگام کردن روند منابع انسانی در سازمان، تلاش می‌کنند تا محیط کاری را به سمت یک محیط کاری سالم هدایت کنند.

  • میانگین خالص حقوق کارشناس ارشد منابع انسانی: 12.2 میلیون تومان

کارشناس ارشد منابع انسانی به کارکنان، مدیران و سرپرستان در مورد خط‌مشی‌ها، رویه‌ها و دستورالعمل‌های تعیین شده در منابع انسانی، مشاوره می‌دهد. علاوه بر این، مسئولیت عقد قرارداد با کارمندان، شرکا و سازمان‌های دیگر بر عهده کارشناس ارشد منابع انسانی است. کارشناس ارشد منابع انسانی، فعالیت‌های روزانه خود در سازمان را مطابق با سیاست‌ها، رویه‌ها، روش‌ها و تکنیک‌های منابع انسانی انجام می‌دهد.

  • میانگین خالص حقوق کارشناس حقوق و دستمزد: 9.8 میلیون تومان

کارشناس حقوق و دستمزد، با بررسی بازار کار به نرخ عرف بازار برای حقوق پایه، پاداش‌ها و دیگر موارد حقوقی می‌رسد و مطمئن می‌شود که این ارقام بر اساس موقعیت مکانی، صنعت و اندازه شرکت تعیین می‌شوند. علاوه بر این، پرداختی کارمندان را بر اساس تجربه، سابقه، مهارت‌ها، تحصیلات و گواهینامه‌ها تعیین می‌کند.

  • میانگین خالص حقوق مدیر منابع انسانی: 15.0 میلیون تومان

مدیر منابع انسانی وظایف متداول در بخش منابع انسانی (HR) از جمله استخدام و مصاحبه با کارکنان، مدیریت حقوق و دستمزد، مدیریت مزایا و مرخص و اجرای سیاست‌ها و رویه‌های شرکت را رهبری و هدایت خواهد کرد.

  • میانگین خالص حقوق مدیر توسعه منابع انسانی: 18.9 میلیون تومان

مدیر توسعه منابع انسانی، به رشد و توسعه مهارت‌های نرم و سخت در کارکنان کمک می‌کند. آنها مسئول نظارت بر ارزیابی نیازهای آموزشی و توسعه کارکنان خواهند بود. برنامه‌ریزی برای دوره‌های آموزشی مختلف، فعالیت‌های کمک آموزشی و برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی منظم بر عهده مدیر توسعه منابع انسانی است و بر روند انجام آنها نظارت دارد.

  • میانگین خالص حقوق مدیر جذب و استخدام: 28.0 میلیون تومان

مدیر استخدام، مسئول تامین منابع، جذب و استخدام نامزدهای شغلی برای موقعیت‌های شغلی باز در شرکت‌ها است. یکی از مهم‌ترین اهداف شغلی مدیر جذب و استخدام این است که افرادی را در شرکت‌ها استخدام کند که با فرهنگ سازمانی همخوانی دارند و می‌توانند نیازهای مشتریان را برآورده کنند.

  • میانگین خالص حقوق معاونت منابع انسانی: 10.0 میلیون تومان

معاونت منابع انسانی، مسئول نگهداری دقیق از فایل‌ها، سوابق و اسناد منابع انسانی و همچنین به‌روز کردن این اسناد است. علاوه بر این، معاونت منابع انسانی به سوالات متداول کارجویان و کارمندان در رابطه با سیاست‌های شرکت، مزایا، فرآیندهای استخدام و غیره پاسخ می‌دهد.

تماس با ما

آدرس:تهران، خیابان پاسداران، بوستان ششم، نبش پایدارفرد، پلاک ۱۰۷، طبقه سوم، واحد ۱۲
ایمیل:info@kardix.com
linkedininstagramtelegram
trust
samandehi
کلیه حقوق و اطلاعات مربوط به وب‌سایت متعلق به شرکت نبوغ آفرینان آریا (Iran Talent) می‌باشد.