متوسط حقوق دریافتی

متوسط حقوق دریافتی

حقوق و دستمزد افراد در حوزه مهندسی با توجه به سطح تحصیلات، میزان سابقه کاری و همچنین موقعیت جغرافیایی ممکن است متفاوت باشد. اما به صورت کلی و با توجه به گزارش حقوق و دستمزد وب‌سایت ایران سلری، افراد در حوزه‌های مختلف مهندسی ارقام زیر را دریافت می‌کنند:

  • میانگین خالص حقوق مهندس برق: 16.0 میلیون تومان

مهندسان برق بر طراحی، ساخت و آزمایش تجهیزات الکتریکی مانند موتورهای الکتریکی، سیستم‌های رادار و ناوبری، سیستم‌های ارتباطی یا تجهیزات تولید ابزارهای برقی نظارت می‌کنند. مهندسان برق همچنین مسئول کارهای پیچیده‌تر مانند طراحی سیستم‌های الکتریکی خودروها و هواپیماها هستند.

  • میانگین خالص حقوق مهندس مکانیک: 10.7 میلیون تومان

مهندسان مکانیک دستگاه‌ها و سیستم‌های مکانیکی مانند ماشین‌ها، ابزارها و موتورها را توسعه، طراحی، آزمایش و بازرسی می‌کنند و در ساخت تمام این وسایل نیز نقش دارند. از آنجایی که حیطه فعالیت مهندسان مکانیک بسیار گسترده است، به همین دلیل موقعیت خوبی برای کار در تمام صنایع دارند.

  • میانگین خالص حقوق مهندس کامپیوتر: 27.5 میلیون تومان

مهندسان کامپیوتر، افرادی حرفه‌ای در مدیریت سیستم‌های سخت افزاری و طراحی آنها هستند. آنها معمولا در یکی از زمینه‌های نرم افزار و یا سخت افزار تخصص دارند. اما با این حال، برنامه نویسی را نیز بلد هستند زیرا وظایف آنها شامل توسعه برنامه‌های جدید برای رایانه‌ها و همچنین به‌روزرسانی برنامه‌های قدیمی در صورت نیاز نیز می‌شود.

  • میانگین خالص حقوق مهندس معمار: 9.2 میلیون تومان

مهندسان معمار افرادی حرفه‌ای در حوزه ساخت‌وساز هستند که وظیفه طراحی ساختمان را بر عهده دارند. طرح اولیه ساختمان توسط این افراد داده می‌شود و سپس با مهندسان عمران همکاری می‌کنند تا مطمئن شوند که این طرح‌ها می‌توانند مطابق با هدف مورد نظرشان ساخته شوند. علاوه بر زیبایی‌شناختی که در کار معماران حرف اول را می‌زند، پرداختن به ایمنی ساختمان نیز از جمله وظایف این مهندسان است.

  • میانگین خالص حقوق مهندس عمران: 9.8 میلیون تومان

مهندسان عمران مسئول طراحی، ساخت، نظارت، بهره‌برداری و نگهداری پروژه‌های ساختمانی و همچنین سازه‌های زیربنایی در بخش دولتی و خصوصی، از جمله جاده‌ها، ساختمان‌ها، فرودگاه‌ها، تونل‌ها، سدها، پل‌ها و سیستم‌های تامین آب و تصفیه فاضلاب هستند.

تماس با ما

آدرس:تهران، خیابان پاسداران، بوستان ششم، نبش پایدارفرد، پلاک ۱۰۷، طبقه سوم، واحد ۱۲
ایمیل:info@kardix.com
linkedininstagramtelegram
trust
samandehi
کلیه حقوق و اطلاعات مربوط به وب‌سایت متعلق به شرکت نبوغ آفرینان آریا (Iran Talent) می‌باشد.