نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران با همکاری ایران‌تلنت برگزار می‌شود

نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران با همکاری ایران‌تلنت طی سه روز از تاریخ ۸ الی ۱۰ خرداد میزبان کارجویان و فارغ‌التحصیلان برای کاریابی و استخدام در شرکت‌های معتبر داخلی خواهد بود.

این فرصت برای کارجویان و فارغ‌التحصیلان فراهم است تا طی سه روز از این نمایشگاه بازدید کنند و از فرصت‌های شغلی شرکت‌های برتر آگاه شوند. نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین برگزار می‌شود و تمامی کارجویان از ۲۰ اردیبهشت الی ۱۳ خرداد زمان دارند تا رزومه‌های خود را برای شرکت‌های معتبر و فرصت‌های شغلی آنها ارسال کنند. مطمئنا، کارجویانی که در تهران مستقر هستند، می‌توانند از مزایای حضور در محل نمایشگاه بهره ببرند و این مزایا، به صورت آنلاین برای کارجویان دیگر شهرها نیز است.

مشاهده فرصت شغلی
آخرین فرصت‌های شغلی در شرکت‌های معتبر را در سایت کاردیکس مشاهده کنید.

دانشگاه تهران میزبان اولین نمایشگاه کار هیبرید در ایران

نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران با تکیه بر تجربه 20 ساله ایران‌تلنت در حوزه کاریابی و اشتغال و برگزاری 10 دوره نمایشگاه کار و همچنین حمایت دانشگاه تهران برای تسهیل فرایند اشتغال دانشجویان و استخدام آنها در شرکت‌های معتبر داخلی، برگزار می‌شود.

این نمایشگاه به عنوان اولین نمایشگاه کار هیبرید در ایران شناخته می‌شود که این امکان را برای دانشجویان و کارجویان فراهم می‌کند تا از نمایشگاه هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری بازدید کنند. این دقیقا ویژگی تمام نمایشگاه‌های کار هیبرید است که ایران‌تلنت با حمایت دانشگاه تهران، اولین برگزارکننده آن خواهند بود.

در این نمایشگاه تلاش می‌شود تا با بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود در دانشگاه برتر کشور و استفاده از ظرفیت‌های مجازی و آنلاین، فرایند استخدام و اشتغال دانشجویان تسهیل شود و ارتباط میان بازار کار و دانشگاه‌ها نیز بیشتر از گذشته شود.

نمایشگاه کار دانشگاه تهران با همکاری ایران‌تلنت

امکان حضور در رویدادهای راهنمای مسیر شغلی و آشنایی با فرایندهای استخدام

نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران این فرصت را برای دانشجویان فراهم کرده است که علاوه بر گفتگو و ملاقات با مسئولین شرکت‌ها، درباره مسیرهای شغلی و همچنین تمام فرایندهای استخدامی شرکت‌ها آگاهی به دست آورند.

در این دوره از نمایشگاه کار، رویداد‌های راهنمای مسیر شغلی جهت تسهیل فرآیند انتخاب حوزه کاری و مسیر رشد حرفه‌ای برگزار می‌شوند. علاوه بر این، تمام شرکت کنندگان در این نمایشگاه با تمام مراحل کاریابی از رزومه‌نویسی تا انجام مصاحبه‌های کاری آشنا می‌شوند و نسبت به بازار کار آگاهی کامل به دست می‌آورند.

مزایای نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران برای کارجویان

یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری نمایشگاه کار تهران متصل کردن دانشجویان به بازار کار و همچنین تسهیل و تسریع فرایند اشتغال کارجویان می‌باشد. فرصت حضور در این نمایشگاه مزایایی برای کارجویان دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌شود:

ارزیابی رزومه و لینکدین
رزومه و لینکدین شما در هر سطحی از تخصص و سابقه کار باشید، توسط متخصصین ما برای شما ارزیابی و بهینه سازی خواهد شد.
  • ملاقات حضوریِ مسئولین استخدام‌ شرکت‌ها و صحبت با آنها در مورد فرایند استخدام، فرصت‌های شغلی و نحوه استخدام در شرکت آنها
  • شرکت در رویداد‌های معرفی و پرسش و پاسخ شرکت‌ها
  • آموزش و آشنایی با تمام مراحل استخدام از رزومه‌نویسی تا شرکت در کارگاه‌های آموزشی راهنمای مسیر شغلی
  • شبکه‌سازی و برقراری ارتباط با شرکت‌های مختلف و آگاهی از نحوه ورود به بازار کار
  • اثرگذاری مثبت روی استخدام‌کنندگان و نشان دادن مهارت‌ها و توانایی‌ها به صورت حضوری

مزایای نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران برای کارفرمایان

علاوه بر کارجویان و دانشجویان، کارفرمایان، شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها نیز از حضور در این نمایشگاه بهره خواهند برد. مهم‌ترین مزیت حضور در این نمایشگاه که در پردیس فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود، این است که می‌توانند نخبگان و استعدادهای برتر کشور را جذب سازمان خود کنند و همچنین هزینه‌های مربوط به جذب و استخدام در سازمان خود را بهتر مدیریت کنند. دیگر مزایای حضور در نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران برای کارفرمایان عبارت‌اند از:

  • حضور در پردیس فنی دانشگاه تهران با بیش از ۱۰ هزار دانشجو و فارغ‌التحصیل
  • اطلاع‌رسانی و دعوت بیش از ۲ میلیون از شاغلین و افراد جویای کار در ایران‌تلنت و تلنت کوچ
  • فرصت ساخت و تقویت برند کارفرمایی شما در میان مخاطبین هدف
  • حضور گسترده در تبلیغات نمایشگاه با ارزش بیش از ۲۵۰ میلیون تومان
  • امکان مشارکت در کارگاه‌های آموزشی و راهنمای مسیر شغلی
  • آنلاین بودن مراحل درج آگهی و ارسال رزومه
  • دعوت و مشارکت دانشجویان و فارغ‌التحصیلان ۱۵ دانشگاه معتبر کشور

نحوه شرکت در نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران

کارجویان می‌توانند با مراجعه به لینک زیر تمامی مراحل حضور و ثبت نام در نمایشگاه را انجام دهند:

ثبت نام کارجویان در نمایشگاه

کارفرمایان و شرکت‌ها می‌توانند با کلیک بر لینک زیر، مراحل ثبت نام و رزرو غرفه در نمایشگاه را انجام دهند:

ثبت نام و رزرو غرفه در نمایشگاه

صدها فرصت شغلی در دانشکده فنی دانشگاه تهران

صدها موقعیت شغلی توسط شرکت‌های برتر ایران در نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران ارائه می‌شود و دانشجویان و کارجویان می‌توانند ضمن آشنایی با صنایع مختلف ایران، فرآیند ورود خود به بازار کار را تسریع بخشند. نمایشگاه کار دانشکده فنی دانشگاه تهران به مدت سه روز از ۸ الی ۱۰ خرداد برگزار می‌شود و کارجویان از ۲۰ اردیبهشت تا ۱۳ خرداد، برای ارسال رزومه زمان دارند. برای شرکت در این نمایشگاه و آشنایی با کلیت آن، اینجا کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.