تلنت کوچ دهمین نمایشگاه کار خود با نام استارتلنت را برگزار می‌کند

تلنت کوچ دهمین نمایشگاه آنلاین کار خود را امسال پاییز برگزار می‌کند و متقاضیان می‌توانند از 1 مهر 1400  تا 28 مهر 1400 برای ارسال رزومه اقدام کنند.

این نمایشگاه که همیشه به‌صورت فصلی برگزار می‌شود، در پاییز امسال نیز با نام استارتلنت برگزار می‌شود تا کارجویان و تازه فارغ التحصیل شدگان دانشگاه و آن دسته از افرادی که سابقه کمی در بازار کار دارند و دوست دارند تا به صورت هدفمند مسیر شغلی خود را بسازند، بتوانند با حضور در آن برای فرصت‌های شغلی شرکت‌های بزرگ و معتبر ایران اقدام کنند.

مشاهده فرصت شغلی
آخرین فرصت‌های شغلی در شرکت‌های معتبر را در سایت کاردیکس مشاهده کنید.

تلنت کوچ با توجه به استقبال خوب کارجویان از دوره‌های پیشین و برگزاری موفق آن، دهمین دوره این نمایشگاه کاملا آنلاین را برگزار می‌کند تا شانس استخدام متقاضیان کار را افزایش دهد.

شرکت در دهمین نمایشگاه کار تلنت کوچ

 

نمایشگاه کار استارتلنت

از آنجایی که کاریابی برای افرادی که سابقه کمی در بازار کار دارند سخت است، به منظور آسان‌تر کردن روند کاریابی برای این کارجویان نمایشگاه‌های فصلی تلنت کوچ برگزار می‌شود. استارتلنت بهترین فرصت برای آشنایی کارجویان با آگهی‌های استخدامی شرکت‌ها، آشنا شدن آنها با شرکت‌ها و زمینه فعالیت آنها و همچنین ساخت رزومه و ارسال آن برای آگهی‌ها است. اما فرصت‌های شغلی نمایشگاه محدود نیست! افراد با سابقه کار بیشتر نیز می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند و برای آگهی‌های متناسب با سابقه‌شان درخواست بدهند.

در استارتلنت علاوه بر شرکت‌های بزرگ و معتبر ایران، همچنین تیم‌های استارتاپی و فعالان اکوسیستم کارآفرینی نیز حضور دارند و به دنبال این هستند تا از طریق این نمایشگاه بهترین‌های بازار کار را پیدا کنند.

 

نحوه شرکت در نمایشگاه کار تلنت کوچ

شرکت در این نمایشگاه به هیچ عنوان محدودیتی ندارد، چرا که فرصت‌های شغلی متنوع هستند و تمام افراد می‌توانند برای آنها رزومه ارسال کنند. از این و برای ثبت نام و حضور در نمایشگاه کار تلنت کوچ باید اقدامات زیر را انجام دهید:

ارزیابی رزومه و لینکدین
رزومه و لینکدین شما در هر سطحی از تخصص و سابقه کار باشید، توسط متخصصین ما برای شما ارزیابی و بهینه سازی خواهد شد.
  1. مراجعه به وب‌سایت تلنت کوچ و ورود به بخش نمایشگاه آنلاین کار
  2. ثبت نام و دریافت کتابچه راهنمای انتخاب شغل
  3. تکمیل رزومه
  4. مراجعه به غرفه‌ها و مشاهده فرصت‌های شغلی
  5. ارسال رزومه برای فرصت‌های شغلی شرکت‌ها
  6. بررسی رزومه توسط شرکت‌ها
  7. بررسی وضعیت درخواست‌های شغلی و تایید زمان مصاحبه آنلاین
  8. حضور در اتاق مصاحبه مجازی در تاریخ و زمان تعیین شده و انجام مصاحبه آنلاین

نکته جالب در مورد نمایشگاه کار تلنت کوچ این است که می‌توانید در پروفایل شرکت‌ها،‌ به خوبی از آگهی‌های شغل، نام مصاحبه کنندگان، زمینه و نوع فعالیت آنها و همچنین سایز شرکت آگاهی پیدا کنید.

 

مزایای حضور در نمایشگاه کار استارتلنت

حضور در نمایشگاه‌های کار تلنت کوچ برای کارجویان مزایای بسیاری دارد که در رأس آن پیدا کردن شغل دلخواه و دستیابی به طیف وسیعی از فرصت‌های شغلی است. اما دیگر مزیت‌های حضور در این نمایشگاه شامل موارد زیر می‌شود:

  • با مراجعه به پروفایل شرکت‌ها،‌ به خوبی از آگهی‌های شغل، نام مصاحبه کنندگان، زمینه و نوع فعالیت آنها و همچنین سایز شرکت آگاهی پیدا می‌کنید
  • انجام تمام پروسه‌ها از بررسی رزومه تا انجام مصاحبه در زمان برگزاری نمایشگاه
  • آنلاین بودن تمامی روندها خصوصا مصاحبه‌ها
  • رویدادهای جانبی با محتوای آموزش مهارت‌های نرم مربوط به انتخاب شغل
  • مشاوره طی مراحل استخدام

همان‌طور که عنوان کردیم این نمایشگاه از 1 مهر 1400 تا 28 مهر 1400 آغاز می‌شود و کارجویان در این زمان می‌توانند رزومه‌های خود را ارسال کنند و تاریخ انجام مصاحبه‌ها از 24 مهر 1400 به مدت 5 روز خواهد بود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.