برنامه کارآموزی در شرکت بین المللی JTI

اگر مایلید خود را به چالش بکشید، برای شرکت در برنامه کارآموزی شش ماهه شرکت  که همراه با پرداخت حقوق می باشد، اقدام نمایید. از متقاضیان واجد شرایط، درخواست خواهد شد تا یک ایده تجاری (مطابق با جزئیاتی که متعاقباً ارائه خواهند شد) ارسال نمایند.

نفرات برگزیده، در زمینه های مختلف کسب و کار به کار گرفته خواهند شد و ضمن مشارکت مثبت و خلاقانه با بخش های مختلف سازمان آشنا خواهند شد. در طی این برنامه، کارآموزان جهت کسب فرصت ارائه ایده های خود در دفتر مرکزی ما در ژنو به رقابت خواهند پرداخت و از شانس شرکت در برنامه کارآموزی بین المللی 6 ماهه شرکت ما نیز بهره مند می گردند.

آخرین مهلت برای ارسال درخواست پایان تیرماه 1398 می باشد.

مهارت‌های مورد نیاز

• تازه فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر یا دانشجویانی که در زمان ارسال درخواست، در ترم آخر دوره تحصیلی خود می باشند (این فرصت کارآموزی شامل فارغ التحصیلان رشته MBA و مقطع دکترا نمی باشد).

• تسلط کامل به زبان انگلیسی

• عدم سابقه اشتغال تمام وقت، در غیر اینصورت حداکثر 2 سال سابقه اشتغال به صورت تمام وقت (سوابق کارآموزی، مشاغل تابستانی، پاره وقت و خوداشتغالی به عنوان سوابق تمام وقت محسوب نمی گردند)

• کارکنان، کارآموزان و یا کارورزان فعلی و یا سابق شرکت جی تی آی پارسیان، شرکتهای وابسته و یا اقوام کارکنان فعلی نمی توانند متقاضی شرکت در این دوره باشند.

• متقاضیان باید آماده و مایل به سفر خارج از کشور باشند، همچنین می بایست دارای گذرنامه معتبر بوده و محدودیتی برای سفر به خارج از کشور نداشته باشند.

• متقاضیان آقا در صورت فارغ التحصیلی می بایست دارای گواهی پایان خدمت و یا معافیت دائم باشند. در صورت اشتغال به تحصیل، می بایست دارای گواهی پایان خدمت و یا معافیت دائم بوده و یا مدرک معتبر از دانشگاه محل تحصیل خود مبنی بر معافیت تحصیلی تا پایان دوره “برنامه کارآموزی جی تی آی” (حداقل یکسال) ارایه نمایند. این گواهی می بایست از منظر سازمان نظام وظیفه نیز معتبر بوده تا در صورت لزوم به آن سازمان ارائه گردد.

• شرایط و قوانین حضور در این دوره که به اطلاع نفرات برگزیده خواهد رسید، می بایست مورد پذیرش آنها قرار گیرد.

• به عنوان بخشی از این فرآیند، داوطلبان برگزیده می بایست در یک کارگاه آموزشی شرکت نموده و ایده خود را برای تیم مدیریت شرکت جی تی آی ارائه نمایند.

از طریق ثبت نام رایگان در اپلیکیشن تلنت کوچ برای این فرصت اقدام کنید:

https://kardix.com/app

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.