شغل مناسب تیپ شخصیتی شما چیست؟

یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث می‌شود افراد در شغلی که دارند موفق نشوند و حتی از آن راضی نباشند، این است که در اصل برای آن ساخته نشدند. تست شخصیت شناسی MBTI ایران تلنت، به شما کمک می‌کند که به راحتی تیپ شخصیتی خود را پیدا کنید، با نقاط ضعف و قوت خود آشنا شوید و در نهایت ببینید که چه شغلی مناسب تیپ شخصیتی شما است.

 

تست MBTI چیست؟

تست بریگز و مایرز نوعی تست شخصیت شناسی است که در آن شخصیت فرد با توجه به چهار معیار اصلی مورد بررسی قرار می‌گیرد. این معیارها شامل موارد زیر می‌شود:

مشاهده فرصت شغلی
آخرین فرصت‌های شغلی در شرکت‌های معتبر را در سایت کاردیکس مشاهده کنید.
  • برون گرا یا درون گرا
  • شهودی یا حسی
  • ادراکی یا قضاوتی
  • احساسی یا منطقی

در نهایت، این تست 16 تیپ شخصیتی را ارائه می‌دهد و در واقع تئوری پشت این تست این است که افراد به 16 تیپ طبقه بندی شوند. پاسخ دادن به 93 سوال این تست، 10 دقیقه زمان می‌برد و هیچ جواب درست یا غلطی در آن وجود ندارد.

 

تست MBTI ایران تلنت چه چیزی به شما می‌گوید؟

تست MBTI استانداردهای یک تست شخصیت شناسی را دارد و امروزه بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا و منابع انسانی آنها از آن برای طبقه بندی کردن افراد و شناسایی توانایی افراد، هنگام استخدام استفاده می‌کنند. تست MBTI ایران تلنت، سرنخ‌هایی برای شما دارد و می‌توانید از آنها برای پی بردن به ویژگی‌های خود استفاده کنید.

اصلی‌ترین داده درون آن، نام تیپ شخصیتی شماست. ممکن است در این تست شما سفیر، فرمانده، حامی و موارد دیگر باشید. این تیپ شخصیتی در تست MBTI یک معرفی کلی دارد که برای تیپ سفیر معرفی به صورت زیر است.

ارزیابی رزومه و لینکدین
رزومه و لینکدین شما در هر سطحی از تخصص و سابقه کار باشید، توسط متخصصین ما برای شما ارزیابی و بهینه سازی خواهد شد.

یکی از نکات جالب در مورد این تست این است که به شما افراد با تیپ شخصیتی شما را نشان می‌دهد و دیدن این افراد می‌تواند به شما کمک کند، که به نکات مشترک خود با آن افراد برسید. اینکه بدانید تیپ شخصیتی سفیر بین شما و سم والتن مشترک است، می‌تواند الهام بخش شما باشد.

اما در بخش مهمی از تست می‌توانید پیشنهادات شغلی که برای تیپ شخصیتی شما است را مشاهده کنید و ببینید که در مسیر شغلی مناسبی قرار دارید یا خیر. این پیشنهادات با توجه به روحیات و ویژگی‌های شخصیتی شما می‌باشد و می‌توان گفت که این مدل مشاغل با شخصیت شما سازگارتر است و می‌توانید در آنها موفق‌تر باشید.

هدف تست MBTI

هدف اصلی از این تست این است که ارزش‌های خود را بسنجید، نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید، به بینش خوبی از شغل مناسب خود برسید و به هیچ عنوان قرار نیست خود را با دیگر افراد مقایسه کنید و مشکلات روان‌شناختی خود را درمان کنید. برای انجام تست mbti ایران تلنت اینجا را کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.