آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی به ایران تلنت اضافه شد

مهارت و تسلط به زبان انگلیسی به عنوان یکی از مهم‌ترین مهارت‌ها هنگام استخدام به شمار می‌آید که در واقع می‌توان آن را به عنوان اصلی‌ترین عوامل در استخدام افراد دانست. امروزه تمام کارها به دانش زبان انگلیسی نیاز دارند و شما از یک ایمیل زدن ساده تا انجام کارهای بزرگتر مانند مکاتبات با شرکت‌های خارجی، باید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید. اگر نمی‌دانید در چه سطح دانشی از زبان انگلیسی قرار دارید به آزمون تعیین سطح نیاز دارید.

ایران تلنت با راه اندازی آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی، کار شما در تعیین سطح را راحت کرده است و می‌توانید با انجام آن از میزان دانش خود در این زبان بین المللی باخبر شوید و حتی برای تعیین سطح خود مبلغی پرداخت نکنید.

مشاهده فرصت شغلی
آخرین فرصت‌های شغلی در شرکت‌های معتبر را در سایت کاردیکس مشاهده کنید.

شروع آزمون

آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی

در آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی ایران تلنت می‌توانید زبان عمومی خود را کاملا بسنجید و ببینید که در کدام مهارت زبان انگلیسی بیشتر ضعف دارید تا برای تقویت آن اقدام کنید. این آزمون شامل 60 پرسش در مهارت واژگان یا Vocabulary، مهارت گرامر یا Grammar، مهارت گوش دادن یا Listening و مهارت خواندن یا Reading است که باید در هر مرحله در زمان مشخص شده به سؤالات این مهارت‌ها پاسخ دهید.

نکاتی که در مورد این آزمون و قبل از شرکت در آن باید دانید این است که، این آزمون نمره منفی ندارد، شرکت در این آزمون تنها یک بار و بدون امکان توقف وجود دارد و مدت زمان این آزمون 60 دقیقه است و شما به مدت یک ساعت زمان دارید تا به سؤالات این آزمون پاسخ دهید.

چرا آزمون تعیین سطح زبان ایران تلنت؟

مهم‌ترین عامل برای انتخاب آزمون تعیین سطح زبان ایران تلنت این است که این آزمون با استانداردهای تعیین سطح زبان در جهان مطابقت دارد و شما می‌توانید آزمونی استاندارد را انجام دهید. نتیجه این آزمون می‌تواند به شما سرنخی درباره زبان عمومی بدهد و به دلیل استاندارد بودن آن می‌توانید به خوبی به نتیجه آن اعتماد کنید.

ارزیابی رزومه و لینکدین
رزومه و لینکدین شما در هر سطحی از تخصص و سابقه کار باشید، توسط متخصصین ما برای شما ارزیابی و بهینه سازی خواهد شد.

دلیل مهمی که باعث انتخاب این آزمون می‌شود این است که، تمام سؤالات این آزمون توسط مؤسسات آموزشی برتر، بررسی و ارزیابی شده است تا از بروز خطا در نتیجه نهایی آن جلوگیری شود. در نهایت باید عنوان کنیم که این آزمون کاملا رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه برای شرکت در این آزمون ندارید.

مزایای آزمون تعیین سطح زبان ایران تلنت

  • در این آزمون 4 مهارت اصلی خود در زبان انگلیسی را ارزیابی می‌کنید.
  • در طراحی سؤالات این آزمون آخرین تغییرات زبان انگلیسی اعمال شده است.
  • شرکت‌های ایرانی می‌توانند از این آزمون برای سنجش میزان مهارت زبان انگلیسی کارمندان خود استفاده کنند و همچنین، در استخدام نیز می‌تواند ابزاری برای تعیین سطح زبان کارجویان باشد.

نحوه‌ی شرکت در آزمون

برای تعیین سطح زبان انگلیسی خود باید به صفحه آزمون در ایران تلنت مراجعه کنید و  با زدن دکمه شروع، آزمون خود را آغاز کنید. بسیار توجه کنید که این آزمون را تنها می‌توانید یک بار انجام دهید و اگر می‌خواهید آن را در رزومه خود در ایران تلنت قرار دهید، باید با دقت کامل در آن شرکت کنید. در این آزمون به ترتیب به سؤالات مراحل زیر باید پاسخ دهید:

  • مرحله اول، تست مهارت واژگان (Vocabulary)
  • مرحله دوم، تست مهارت گرامر (Grammar)
  • مرحله سوم، تست مهارت گوش دادن (Listening)
  • مرحله چهارم، تست مهارت خواندن (Reading)

در پایان آزمون نیز نتیجه برای شما نمایان می‌شود و می‌توانید میزان درصد صحیح پاسخ‌های خود را مشاهده کنید و ببینید که در کدام مهارت بیشتر قوی هستید و در کدام ضعف دارید. در آخر نیز این آزمون را می‌توانید در رزومه خود در ایران تلنت قرار دهید تا کارفرما بتواند میزان مهارت شما در زبان انگلیسی را مشاهده کند.

منبع وبلاگ ایران تلنت

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.