پیشرفت کاری با راهنمایی گرفتن از مشاوران

به دنبال یک موقعیت شغلی هستید؟ می‌خواهید زمینه‌ی کاری خود را تغییر دهید اما به دلیل عدم آشنایی کافی، دچار تردید شده‌اید؟ به تازگی فارغ‌التحصیل شده‌اید و نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید؟ یکی از امکانات بسیار کارآمد تلنت کوچ، خدمت کوچینگ و مشاوره است. شما با استفاده از این خدمت، می‌توانید یک جلسه‌ی آنلاین را با یکی از مشاورین تلنت کوچ هماهنگ کرده و از راهنمایی‌های او استفاده کنید. مشاوران تلنت کوچ با تجربه و دانش کافی می‌توانند به شما کمک کنند تا مسیر شغلی خود را مطمئن‌تر و بهتر ادامه دهید. گفت‌وگو با مشاوران شغلی چه کمکی به شما می‌کند؟ در ادامه برخی از اثرات مثبت گرفتن مشاوره‌ی تخصصی، بیشتر آشنا شوید.

افزایش انگیزه

برای موقعیت‌های مختلفی رزومه ارسال کرده‌اید و از هیچ‌کدام جوابی نگرفتید؟ اگر احساس می‌کنید به دلیل رد شدن در چند مصاحبه‌ی کاری و یا دریافت نکردن پاسخ از سمت کارفرما، اعتماد به نفستان را از دست داده‌اید، حتما برای گفت‌وگو با یک مشاور شغلی اقدام کنید. یک مشاور حرفه‌ای و با تجربه می‌تواند تا حد زیادی از نگرانی شما کم کرده و درست در زمانی که احساس می‌کند ناامید شده‌اید و می‌خواهید دست از تلاش کردن بردارید، به شما انگیزه‌ی لازم برای ادامه دادن را می‌دهد. مشاور به شما نقاط قوت‌تان را یادآوری می‌کند و به این ترتیب باعث تشویقتان می‌شود.

مشاهده فرصت شغلی
آخرین فرصت‌های شغلی در شرکت‌های معتبر را در سایت کاردیکس مشاهده کنید.

توصیه‌هایی صادقانه و بی‌غرض

گاهی ما نیاز داریم تا حقیقت را از زبان کسی که به او اعتماد داشته و او را معتبر می‌دانیم، بشنویم. بسیاری از ما برای گرفتن راهنمایی به سراغ دوستان و افراد خانواده‌ی خود می‌رویم، اما از آنجایی که آنها نمی‌خواهند ما را ناراحت کنند، ممکن است بازخوردی حقیقی به ما ارائه نکنند. در مقابل، یک مشاور شغلی حرفه‌ای، به عنوان یک فرد بی‌طرف، می‌تواند راهنمایی‌های سازنده و بی‌غرض را به ما ارائه کند. او هم‌زمان ما را متوجه نقاط قوت و ضعف خودمان می‌کند. در نتیجه شما می‌توانید متوجه شوید که اهدافتان چقدر واقعی است و چطور می‌توانید اهدافی واقعی و قابل دسترسی را برای خود تعیین و به سوی آنها حرکت کنید.

کمک به رشد و پیشرفت

اگر می‌خواهید در به دست آورن موقعیت‌های شغلی بهتر، موفق باشید، حتما با یک مشاور حرفه‌ای و با تجربه مشورت کنید. او می‌تواند به شما بگوید برای موقعیت شغلی مورد نظرتان به چه مهارت‌هایی نیاز دارید، چه مدارک یا دانشی را باید کسب کنید و به عبارت دیگر، یک مشاور حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا برنامه‌ی متناسب با خودتان تهیه کنید تا به اهداف خود برسید. با این کار شما در وقت و پول خود صرفه‌جویی می‌کنید چرا که به کمک مشاور به طور دقیق آنچه باید یاد بگیرید و انجام دهید را شناسایی کرده‌اید.

ارزیابی رزومه و لینکدین
رزومه و لینکدین شما در هر سطحی از تخصص و سابقه کار باشید، توسط متخصصین ما برای شما ارزیابی و بهینه سازی خواهد شد.

تنظیم یک برنامه‌ی شخصی‌سازی شده

شاید شما بدانید که چه می‌خواهید، اما موضوع مهم این است که چطور و از چه راهی می‌توانید به این هدف برسید. اینجاست که یک مشاور شغلی می‌تواند به کمکتان بیاید. ممکن است حوزه‌های مورد علاقه‌ی شما برای شروع و یا ادامه‌ی فعالیت حرفه‌ای خود، زیاد باشد و نتوانید از بین آنها انتخاب کنید، مشاور در این مواقع، گاهی با راهنمایی برای انجام تحقیقات بیشتر و گاهی با تشویق شما به خارج شدن از محدوده‌ی امن‌تان، به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید که قدم بعدی شما چه باید باشد. در مجموع، یک مشاور حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا تجربه‌های مختلفتان را ارزیابی کرده و بتوانید یک برنامه‌ی عملیاتی موثر برای شروع و یا ادامه‌ی فعالیت حرفه‌ای خود تنظیم کنید.

آمادگی برای مصاحبه‌ی کاری

یکی از بزرگترین چالش‌ها برای کارجویان، مصاحبه‌های استخدامی است. اگر قصد دارید تا برای یک موقعیت شغلی اقدام کنید و یا منتظر مصاحبه هستید، داشتن یک جلسه‌ی مشاوره، می‌تواند برای شما مفید باشد. مشاور از یک سو می‌تواند از نگرانی و اضطراب شما بکاهد و از سوی دیگر می‌تواند با ارائه‌ی توصیه‌های کاربردی، به شما کمک کند تا حرفه‌ای ظاهر شده و مصاحبه‌ای موفق داشته‌باشید.

گرفتن تصمیم در موقعیت‌های سخت

اگر دچار تردید و سردرگمی هستید، اگر احساس می‌کنید بر سر یک دوراهی قرار گرفته‌اید، می‌توانید روی یک مشاور حرفه‌ای برای عبور از این بحران حساب کنید. مشاور به شما کمک می‌کند تا با دیدی دیگر به مشکلات کاری، اهداف و … نگاه کرده و تصمیم بگیرید. از سوی دیگر اگر می‌خواهید درخواست افزایش حقوق بدهید، قرارداد خود را تمدید کنید و یا نیازهای خود را با کارفرما در میان بگذارید، مشاور به شما کمک می‌کند تا با یک استراتژی مناسب این کار را انجام دهید.

چه تازه فارغ‌التحصیل شده ‌باشید و چه فردی با سابقه‌ باشید، همواره چالش‌های مختلف در طول مسیر حرفه‌ای پیش می‌آید، از سوی دیگر گاه ممکن است در ارتباط با اهداف کاری خود، تغییر شغل و … دچار سردرگمی شوید؛ در چنین موقعیت‌هایی احساس نیاز می‌کنید تا افراد باتجربه و مطلع شما را راهنمایی کنند. در بستر تلنت کوچ می‌توانید از بین مشاوران مختلفی که در بخش‌های مختلف صنعت تجربه‌های ارزشمندی دارند، فرد مورد نظر خود را انتخاب کرده و به صورت آنلاین یک جلسه‌ی مشاوره داشته‌باشید؛ یک مشاور شغلی حرفه‌ای، بهترین کسی است که می‌تواند موفقیت‌های آتی شما را تضمین کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.