coach's photo

ریحانه خلیل پور

مشاور منابع انسانی و کوچ سازمانی و فردی

درباره ریحانه خلیل پور

مشاور منابع انسانی با بیش از 18 سال سابقه در ایران و در بازراهای بین المللی. کوچ ICF و کوچ OKR

تخصص‌ها و سوابق کاری

سوابق کاری:
سوابق کاری: مشاور منابع انسانی، Talenteem، (ژانویه 2017-اکنون)
ما با توسعه استراتژی های نوآوری 360 درجه در مدیریت منابع انسانی و استعداد به شرکت ها کمک می کنیم. نتایج چیزی جز پیامد استعدادهای تیم شما نیست. شما روی کسب و کار های خود با خیال راحت تمرکز کنید و استراژی رشد و نیروی های با انگیزه خود را به ما بسپارید .
دیجی کالا، تخفیفان، خوگر، بساپلیمر، علی بابا، AUT Tech سامسونگ، سیمیاروم، تیوان، ماهکس، پازیرش24، TGS، جیبیمو، سوشیانت، کانون پتنت ایران، هنری، نانوماتچ دات آی آر و غیره.


مدیر منابع انسانی، شرکت سرمایه گذاری سرآوا پارس (بهمن 1392 تا آذر 1395)

• مسئول عملیات پایان به پایان منابع انسانی از حقوق و دستمزد، آموزش، و ارزیابی عملکرد.
• انجام بررسی و حسابرسی منابع انسانی در بیش از 100 استارت آپ فناوری و تجارت الکترونیک.
• ایجاد استراژی برای دستیابی تعادل بین کارکنان ، هماهنگ کردن رویداد ها که همکاری و تعامل بین مدیریت و نیرو ها را تشویق می کند.
• ساختارهای حقوق و دستمزد در سطح شرکت و سایر سیاست های قانونی مطابق با مقررات محلی کار ایجاد شده است.
• گزارش ها به مدیریت بالاتر داده شود با استفاده از تحلیل ها و فیدبک های مربوط به HR.
• مسئول هدایت فرآیند جذب کارکنان در حالی که با مدیر عملیات و مدیر کل در زمینه استراتژی های استخدام، حفظ و برنامه ریزی جانشین پروری همکاری می کند.
• تجزیه و تحلیل موقعیت های باز برای ایجاد تعادل بین توسعه استعدادهای موجود و نیازهای تجاری.
• به عنوان مربی و مجری متخصص در فرآیند انتخاب کارمندان برای تمام بخش ها خدمت کرد.
• کمک به ایجاد و اجرای پیشنهادهای استخدام قراردادی.
• برقراری و حفظ ارتباط با شبکه های منابع استخدام خارجی با سازمان های محلی به منظور منبع کاندیداها برای گشایش های فعلی یا آتی.
• مسئول الگوبرداری از فرهنگ شرکت و پشتیبانی از تمامی بخش ها در جهت رضایت کارکنان.
• ابتکارات منابع انسانی اجرا شده و پایدار.
• پشتیبانی از یک برنامه جهت دهی دپارتمان برای همکاران برای دریافت آموزش استخدام جدید مناسب برای انجام موفقیت آمیز کار خود.
• مشارکت در برنامه ریزی جانشین پروری نیروی کار و نظارت بر پایبندی به سیاست های داخلی و استانداردهای قانونی.
• به طور مداوم مفاهیم روابط مثبت کارکنان را تقویت می کند.
• رهبری و مدیریت کلیه شکایات، مدیریت عملکرد، فسخ، در هماهنگی با روسای بخش.
• اولویت های کسب و کار را به استراتژی ها، برنامه ها و اقدامات منابع انسانی تبدیل کرد.
• ایجاد ارزش از طریق رویکردهای پیشگیرانه که بر نتیجه عملکرد یا هزینه کنترل تأثیر می گذارد.
• عضوی فعال از تیم رهبری ارشد سراوا و تمرکز بر اولویت های کلیدی منابع انسانی.
• فرصت های شناسایی شده در فرآیندهای کاری و بهینه سازی کارکنان.

مدیر توسعه منابع انسانی، Fine Hygienic Paper Co. Ltd., Nuqul Group (9 ژانویه - دسامبر 2012)

مجموعه ای متشکل از 30 شرکت و یکی از گروه های صنعتی پیشرو در خاورمیانه با بیش از 5500 کارمند که محصولات خود را به بیش از 45 بازار صادراتی در سراسر جهان صادر می کند (www.nuqulgroup.com):
• از توسعه و اجرای ابتکارات و سیستم های منابع انسانی با تحقیق و مشاوره تیم مدیریت در مورد سیاست های نوآورانه و به روز دفتر و مزایا حمایت کرد و در صورت لزوم به عنوان رابط بین کارکنان و تیم مدیریت عمل کرد.
• مدیریت فرآیندهای استخدام و حضور در هیئت مدیره، از جمله مشارکت فعال در تهیه شرح وظایف، ارسال آگهی، نقش رابط بین نامزدها و مدیر استخدام، شرکت در مصاحبه ها، و برنامه ریزی آموزش های حضوری.
• سوابق کارمندان به صورت محرمانه نگهداری می شود.
• تسهیل فرآیند پذیرش کارکنان جدید، از جمله ارزیابی اثربخشی و به روز رسانی در صورت نیاز. انجام آموزش برای کارکنان در طول سوار شدن اولیه و همچنین ادامه آموزش در صورت لزوم.
• در مورد قوانین کار محلی جاری باقی ماند.
• حفظ و حمایت از تغییرات در خط مشی ها و رویه ها، از جمله مسئولیت کتابچه راهنمای کارکنان.
• بررسی های کارکنان را پیگیری کرد تا اطمینان حاصل شود که آنها به موقع انجام می شوند.
• مدیریت حقوق و مزایای کارکنان، از جمله سلامت، بازنشستگی، و مرخصی.
• ادامه کار بر روی تنوع، برابری، شمول برای اطمینان از حرکت رو به جلو از طریق تعیین اهداف سالانه و اطمینان از منصفانه و منصفانه بودن خط مشی ها و رویه های داخلی ما برای همه کارکنان.
دیر آموزش و توسعه، DHL Express ایران، (7 دسامبر تا 9 فوریه)


• مسئول مدیریت فرآیند یادگیری در داخل گروه.
• اطمینان حاصل شود که تمام فعالیت های یادگیری و توسعه کاملاً با فرهنگ، ارزش ها و استراتژی هتل هماهنگ است.
• نظارت و تجزیه و تحلیل نیازهای آموزشی کارکنان و نظارت و تطبیق کلیه برنامه های آموزشی بخش.
• تجزیه و تحلیل نیازهای آموزشی سالانه در هر بخش را انجام داد.
• هماهنگی با مدیران بخش برای کمک به شناسایی فرصت های آموزشی برای کارکنان.
• شناسایی منابع آموزشی داخلی و خارجی و بهینه سازی بودجه
• اطلاعات مشتری را به عنوان بخشی از استراتژی گنجانده است.
• مدیریت و اجرای کلیه برنامه های آموزشی برند و ارائه جلسات آموزشی با روش های آموزشی متناسب با سبک های یادگیری بزرگسالان.
• برنامه‌های آموزشی توسعه‌یافته و/یا تطبیق‌شده برای برآوردن نیازهای عملیاتی روزانه (از جمله طرح‌های درسی، مواد شرکت‌کننده، کمک‌های شغلی، و کتابچه‌های راهنمای کاربر)
• به حداکثر رساندن یادگیری با ایجاد محیطی خلاقانه و کارآمد در ارائه جلسات آموزشی
• مسئولیت های مشترک برای فرآیند ادغام و جهت گیری استخدام های جدید.
• حفظ تقویم آموزشی و مدیریت بودجه آموزشی.
• اندازه گیری اثربخشی آموزش و ثبت گزارش های مورد نیاز.
• نظارت بر آموزش های ادارات و هماهنگی با مربیان دپارتمان برای برنامه های آموزشی ماهانه و ساعات آموزشی مورد نیاز. برای کمک به مربیان با دانش و مهارت‌های آموزشی، جلسات دوره‌ای و تازه‌سازی Train the Trainers را برگزار کرد.
• همکاری با رئیس بخش ها برای اطمینان از اینکه بررسی عملکرد سالانه توسط برنامه توسعه استعدادها انجام شده است.

مدیر منابع انسانی و مدیریت، کترینگ بین‌المللی و خدمات شرکت، (مارسی، فرانسه) (5 سپتامبر تا 07 دسامبر)
(www.cis-catering.com)
در این دوره، من رهبری تغییرات فرهنگی و دگرگونی کسب و کار را بر عهده داشتم، با ذینفعان خارجی همکاری کردم و از منظر مدیریت منابع انسانی و مدیریت از کسب و کار حمایت مستمر را تضمین کردم.
همچنین، برای کمک به اجرای پروژه/برنامه و همچنین برنامه‌های جبرانی و مزایا کنترل‌شده برای اطمینان از حفظ، جذب و انگیزه، مشارکت‌هایی را با تیم‌های چندکارهی هماهنگ کردم.
• رهبری تغییر فرهنگی و دگرگونی کسب و کار در حین همکاری با ذینفعان خارجی برای اطمینان از حمایت مستمر و مدیریت اتحادیه های کارگری.
• کنترل کلیه عملیات روزانه تجاری از جمله منابع انسانی و مدیریت با همکاری تیم های فروش/مالی.
• توسعه و اجرای هماهنگ رویه های عملیاتی استاندارد (SOPs) برای فعال کردن عملکردهای کارآمد منابع انسانی.
• استخدام و ایجاد خط مشی برای توسعه دادن به استعداد ها برای رسیدن به موفقیت.
• نظارت بر هزینه های عملیاتی برای تامین بودجه مصوب و ارائه راه حل های آموزشی.
• ایجاد فضایی برای اشتراک دانش و ایجاد تحول با هدف بهبود محیط کاری برای کارکنان.
• همکاری با تیم های متقابل برای کمک به اجرای پروژه/برنامه.
• برنامه غرامت و مزایا مدیریت شده برای اطمینان از حفظ، جذب و انگیزه

اطلاعات تحصیلی:

BS BUSINESS ADMINISTRATION, MCMASTER UNIVERSITY, HAMILTON, CANADA
MBA ROYAL ROADS UNIVERSITY, VICTORIA, CANADA

کوچ‌های مشابه

تماس با ما

آدرس:تهران، خیابان پاسداران، بوستان ششم، نبش پایدارفرد، پلاک ۱۰۷، طبقه سوم، واحد ۱۲
ایمیل:info@kardix.com
linkedininstagramtelegram
trust
samandehi
کلیه حقوق و اطلاعات مربوط به وب‌سایت متعلق به شرکت نبوغ آفرینان آریا (Iran Talent) می‌باشد.